Rongisõit oli super! Lastele meeldis hääl tšuhh-tšuhh!
Walesis tutvusime ka natuke maaeluga, käisime talus. See on suurepärane
koht Orswestry`s. Seal oli loomi, tubaseid tegevusi, sigade võistlus, traktoriga
sõit jne.
Avastasime ka imeilusa kose:
Peale kaheksat päeva selles kohas, liikusime edasi Cornwalli. Peatusime puhkemajas, kuid ilm oli nii halb, et me ei saanud nautida randu või ujumist basseinis. Kuid meile anti väga head infot igasuguste toredate tegevuste kohta, mida sai teha, nt saarmafarm.
Rentisime rattad ning nautisime hoolimata vihmast päeva looduses. Ainsal päikeselisel päeval otsustasime minna King Arthur`s Castle`isse (Kuningas Arturi kindlusesse). Kuigi kindlus oli varemetes, meeldis meile see koht väga ning vaated olid suurepärased!

Kaheksa päeva pärast liikusime taas edasi - uuesti Portsmouthi! Jalutasime linnas ringi ning käisime shoppamas sadama lähedal. Seal on outlet, kust saab soodsalt osta palju asju.

Sealt läksime jälle Bilbaosse ja laeva peale. Hispaaniasse jõudes sõime taas Bilbaos lõunat ning seejärel sõitsime tagasi koju Madriidi.