Kui reisida ei saa, siis on just õige hetk reisimälestusi meenutada ... ja uusi reise plaanida. Loodetavasti saate siit mõtteid ja inspiratsiooni Kreeka reisi plaanimiseks.

Viies päev

8.09.2019 pühapäev

Mis plaanis:

- chillida ja Artemonases (meie ööbimiskoht) ringi jalutada

Praktiline info:

• Otsida üles perenaine, et küsida maksmise kohta!

Mis toimus?

Avastasin, et Ateena öömaja on ainult ühe toa eest tasu võtnud. Uurisin asja, õnneks kõik korras. Endiselt on kaks tuba kinni, teise eest maksame kohapeal.

Algul oli mõte, et võibolla sõidame kuhugi, aga ei tundunud, et midagi erilist lisaks külakestele ja randadele on veel vaadata (ja Profit Elisasele ei saa). Sellepärast otsustasime Artemonases jalutada. Seni olime käinud peaväljakul ja poes ning alati kodust väljudes läinud ühes suunas. See kord läksime hoopis kohe kodu juurest mäest üles paremale.

Avastasime mõnusad väikesed tänavad. Käisime mäe otsas tuulikute juures. Ühe juures oli majutus, teise juures hobune:) Nagu ikka - imelised vaated, sest mägine ja meri enamasti näha.

Sattusime lausa maale (muidu enamasti üsna tihe asustus) ja kõrge kiviaiaga (rohkem kivimüür!) ääristatud tee peale, mis viis kirikuni, mille ümber ka pisike surnuaed. Vaatasime veidi ringi ja kõndisime linna tagasi.

Lõunatasime taas peaväljakul (pisikese kiriku kõrval, kus esimesel päeval pilte tegime) - täielik pidulaud!!! - hunnik mereande, karbid, väga hea kartulisalat (äädikas, kapparid), liha, dolmad, moussaka, muidugi Kreeka salat. Kogused olid suured (kuigi jagasime ju 4 peale) ja kõht sai väga väga täis. Toit on Kreekas imehea.
Rikkalik lõunasöök vol 1

Pingutasime oma täis kõhuga koju tagasi (väike tõus koju minnes muidugi:)) puhkama:)

Tegime vea, et läksime ka õhtust sööma. Tegelikult oli kõht veel täis, aga ikka peab ju õhtust ka sööma, äkki muidu läheb kõht tühjaks:) Läksime samasse kohta - Margarita - kus esimene kord käisime (kus ma kogemata kassile peale astusin!). Võtsime vähem süüa - Kreeka salat, väikesed juustupirukad…, aga ikka oli liiga palju:)

Rikkalik lõunasöök vol 2

ElamusArtemonas - vahest tasub vaadata enda ümber ringi, ei pea kuhugi kaugele minema:) Samuti on hea vahepeal vabamalt võtta ja ka passiivselt puhata ja chillida!

Järgmise korrani, olge terved ning hoidke end ja oma lähedasi!